Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Νυχτερινό Τιμολόγιο ΔΕΗ - Λίγη οικονομία επιτέλους!

Photo (www.inews.gr)
Η Δ.Ε.Η. πολλά φαρμάκια μας πότισε τον τελευταίο καιρό με τα χαράτσια της και τα αυξημένα τιμολόγιά της.  Προσωπικά ακούω "ΔΕΗ" και νιώθω ένα μούδιασμα στη ραχοκοκαλιά μου...
Λέω όμως φέτος να την ξεγελάσω.  Να εκμεταλλευτώ το περίφημο, νυχτερινό  τιμολόγιο μήπως και μείνει κανένα ευρώ στην τσέπη μου.  
Σκεφτείτε κι εσείς αν σας συμφέρει: δε χάνετε τίποτα. Η πάγια χρέωση είναι 4 ευρώ το μήνα. 

Για όσους έχουν ήδη νυχτερινό:
Την 1η Νοεμβρίου, ημέρα Πέμπτη (μέχρι και τις 30 Απριλίου '13) τροποποιείται το νυχτερινό ωράριο που ίσχυε από συνεχές (11 μμ - 7 πμ) σε: 
  
τμηματικό (15:30 - 17:30 και 02:00 - 08:00)
 
Σημείωση:
Στην περίπτωση που δεν ξέρετε, όπως εγώ, αν έχετε νυχτερινό προ του 1988 ή μετά το '88 (το προ του 1988 είναι μόνο συνεχές), ένα μεσημέρι μετά την 1/11 και μετά τις 3 και μισή, βάλτε πχ. το σίδερο στην πρίζα, κατεβείτε στο ρολόι να δείτε αν κινείται η ένδειξη Ν (νυχτερινό). Αν δεν κινείται, προφανώς έχετε νυχτερινό προ του 1988 και μπορείτε, αν θέλετε, να το αλλάξετε.

Για περαιτέρω πληροφορίες πηγαίνετε στο:

http://www.dei.gr/Default.aspx?id=1033&nt=18&lang=1

και τηλεφωνικά στο 11770.

1 σχόλιο:

  1. πολυ χρηστικη αναρτηση!
    εγω το καταλαβαινω απο τον πινακα μου, αναβει ενα φωτακι εκει που ειναι ο διακοπτης του ''νυχτερινου ρευματος''
    δεν ξερω ομως αν ολοι μπορουν να το δουν ετσι καθως ο πινακας μου ειναι της τελευταιας πενταετιας!
    παντως και που το χρησιμοποιω.... οικονομια δεν βλεπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;