Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Οικολογικά απορρυπαντικά ΙΙ

Έχω ξαναγράψει για οικολογικά απορρυπαντικά που έχω αγοράσει στο παρελθόν και σας έχω πει τη γνώμη μου. Σήμερα θα προσθέσω λίγα ακόμα:

1. My PLANET σκόνη πλυντηρίου (νέα σύνθεση White&Bright-50 πλύσεις): ικανοποιητικές πλύσεις, ευχάριστο άρωμα.  Θα το ξαναγόραζα.  Σημειώστε ότι δεν το έχω δοκιμάσει σε σκληρή βρωμιά γιατί η κόρη μου έχει μεγαλώσει και δεν λερώνεται όπως παλιά. 12,94 ευρώ στα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ  



 2. My PLANET υγρό πλυντηρίου (νέα σύνθεση Cold&Bright - 30 πλύσεις): έμεινα αρκετά ευχαριστημένη και το αγόρασα δεύτερη φορά, ευχάριστο άρωμα. Θα το ξαναγοράσω οπωσδήποτε. Το βρίσκω στην τιμή των 6,98 ευρώ στα AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ.


3. My PLANET συμπυκνωμένο μαλακτικό (Coral Reef): αν και δεν χρησιμοποιώ μαλακτικό ρούχων, αυτό το αγόρασα από περιέργεια... Μαλακώνει τα ρούχα μεν αλλά το άρωμά του δεν κρατάει. Δεν με εντυπωσίασε. 3,12 ευρώ στο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ.


4. ECOVER υγρό για τη λεκάνη της τουαλέτας (Οcean waves): πολύ καλό για οικολογικό καθαριστικό. Θα το ξαναγοράσω οπωσδήποτε. 3,30 ευρώ στο ΘΑΝΟΠΟΥΛΟ.


5. ΕCOS απορρυπαντικό πλυντηρίου πιάτων σε τζελ άρωμα λεβάντα (47 πλύσεις): Ήθελα πολύ να δουλέψει αυτό το προϊόν γιατί, αν είναι κάτι που σιχαίνομαι, αυτό είναι η χημική μυρωδιά που βγάζει το πλυντήριο πιάτων κατά τη διάρκεια της πλύσης.  Το συγκεκριμένο προϊόν ήταν άοσμο αλλά αναποτελεσματικό.   Στα πιάτα δεν καταλάβαινες τη διαφορά αλλά στα ποτήρια και τα μαχαιροπήρουνα δεν αφαιρούσε τη βρωμιά και θάμπωνε ο,τιδήποτε από γυαλί. 5,65 ευρώ στο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ


Σημείωση: ώσπου να βρω ένα καλό απορρυπαντικό για πλυντήριο πιάτων χρησιμοποιώ το FINISH Power&Pure με λιγότερα χημικά (στη λευκή συσκευασία).
Finish_AiO_30pcs.png
Αν υπάρχει άλλη πρόταση για οικολογικά απορρυπαντικά, αφήστε σχολιάκι. Ιδιαίτερα αν έχετε εντοπίσει κανένα ΚΑΛΟ απορρυπαντικό για πλυντήριο πιάτων.

Νεώτερη προσθήκη (17/2/2016): Δοκίμασα το My Planet Οικολογικές Ταμπλέτες Πλυντηρίου Πιάτων "Low Temperature Activator" και μου άρεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;