Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Aγαπημένα Χειμώνα 2015-16!

Ο φετινός χειμώνας είναι όλο εκπλήξεις: μια μοιάζει με άνοιξη και μια δείχνει το αληθινό του πρόσωπο... Μέσα από τα πράγματα που θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα φαίνεται αυτό το πισωγύρισμα στη σκέψη μου: "ωραίος ο χειμώνας!-αχ και να 'ρθει η άνοιξη!"

1. Αγαπώ τα σκουφάκια μου.  Αυτά που έπλεξα φέτος με τα χεράκια μου!  Έχω επιλέξει χαρούμενα χρώματα για να μου φτιάχνουν τη διάθεση τις γκρίζες μέρες του χειμώνα.


2. Μου αρέσει επίσης το φουτεράκι του Μάικι, του σκυλάκου μας.  Είναι το πιο κουλ τετράποδο της γειτονιάς με αυτό το ρουχαλάκι! (Jumbo, 6 ευρώ):


3. Αγαπημένο βιβλίο μαγειρικής για αυτή την εποχή είναι το "ΓΕΥΣΕΙΣ ΧΕΙΜΩΝΑ 100 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ" της Σοφίας Σκούρα, εκδ. Φυτράκη.  Περιέχει συνταγές με απλά υλικά που απογειώνουν τη γεύση.

4. Για το σπίτι αγόρασα αυτά τα πιατάκια φρούτου από το Jumbo μετά από προτροπή της κόρης μου.  Έχουν μια ανοιξιάτικη, ρετρό νότα που μας αρέσει οικογενειακώς, ιδιαίτερα όταν είναι φορτωμένα με τα αγαπημένα μας κουλουράκια.


5. Μια πρόσφατη αγορά από τα LIDL είναι αυτό το κάλυμμα για τη σιδερώστρα.  Το υλικό είναι αρκετά χοντρό για ευκολία στο σιδέρωμα και το σχέδιο σού φτιάχνει τη διάθεση.


6. Αντικείμενα για οργάνωση τώρα: αυτό το USB hub έχει δώσει νέες δυνατότητες στο laptop μου πολλαπλασιάζοντας τις θήρες του με αποτέλεσμα να μπορώ να συνδέω ένα σωρό μικρογκατζετάκια.  (Jumbo, 3 ευρώ) 


7. Καλά, ίσως το καλύτερο αντικείμενο οργάνωσης που αγόρασα πρόσφατα: ένας "οργανωτής" τσάντας.  Πρόκειται για ένα τσαντάκι με πολλές θήκες - κρυφές και φανερές - με το οποίο οργανώνω την τσάντα μου  (από το online κατάστημα Cute, 2 ευρώ)


8. Αγαπημένη δραστηριότητα τον τελευταίο καιρό: γιόγκα μέσω YouTube.  Παρακολουθώ το κανάλι Yoga with Adriene και αισθάνομαι πολύ καλύτερα από άποψη ευλυγισίας. 


Αυτά τα ολίγα! Ελπίζω να σας άρεσαν! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;