Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

ΖΩΝΗ 3: ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ

Καλημέρα από την κρεβατοκάμαρά μου! Πρόκειται για τη ζώνη που θα με απασχολήσει όλη αυτή την εβδομάδα.  Τη χαρακτηρίζω εύκολη ζώνη γιατί οι καθημερινές δουλειές που κάνω εδώ δεν κρατάνε πάνω από 15 λεπτά!

houzz.us


ΔΕΥΤΕΡΑ

Ταβάνι (ξεσκόνισμα), Τοίχοι (απλό πέρασμα με υγρό πανί όπου υπάρχει πρόβλημα), Πόρτα και χερούλια πόρτας, Φωτιστικό και διακόπτες ρεύματος

ΤΡΙΤΗ

Λεπτομερές ξεσκόνισμα, Πλύσιμο φίλτρου αιρκοντίσιον

ΤΕΤΑΡΤΗ

Ηλεκτρική σκούπα πίσω και κάτω από τα έπιπλα, στο πάτωμα της ντουλάπας και στα σοβατεπί

ΠΕΜΠΤΗ

Ξεσκόνισμα κουρτίνας (με το ειδικό στόμιο της ηλεκτρικής σκούπας)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Αλουμίνια και παντζούρια μπαλκονόπορτας (μέσα-έξω)

Στο τέλος κάθε εποχής:

- θα καθαρίσω το στρώμα με ατμό
- θα γυρίσω το στρώμα
- θα πλύνω μαξιλάρια και παπλώματα
- θα πλύνω κουρτίνες
- θα γυαλίσω ένα-δυο ασημένια αντικείμενα που υπάρχουν στο δωμάτιο
- θα καθαρίσω τη ντουλάπα μου

Αν χάσατε τις δύο προηγούμενες ζώνες, δείτε παρακάτω:
Ζώνη 1: Κουζίνα
Ζώνη 2: Μπάνιο & WC

Καλή εβδομάδα! Happy Cleaning!

4 σχόλια:

  1. Πολύ σπουδαίες οδηγίες, τα περισσότερα τα κάνω. Όμως κάποια μου είχαν ξεφύγει οπότε θα επανορθώσω πάραυτα! Φιλιά και καλή εβδομάδα Τόνια μου

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει το στυλ οργάνωσης που έχεις υιοθετήσει Τόνια μου!
    Χάρηκα που σε βρήκα! Θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ το ίδιο κι εγώ όταν βρήκα το δικό σου μπλογκ! Να 'χεις μια καλή μέρα!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;