Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Χαλιά!

Φέτος τα χαλιά δεν τα έδωσα σε εταιρεία για καθαρισμό.  Τα καθάρισα μόνη μου!  

Αφού τα σήκωσα και τα έβγαλα στη βεράντα, την οποία είχα καθαρίσει προηγουμένως, τα πέρασα με την ηλεκτρική και από τις δύο πλευρές.  Μετά πήρα το γνωστό Carpex και μια βούρτσα και τα έτριψα επιμελώς.  Τα άφησα να στεγνώσουν κι εκεί που ήμουν έτοιμη να τα τυλίξω και να τα βάλω σε θήκες, συνειδητοποίησα πως ακόμα μυρίζουν....  Γκρρρρρρ!!!!

Ευτυχώς είχα αγοράσει μπόλικη μαγειρική σόδα.  Έριξα γύρω στο 1 κιλό πάνω στα χαλιά και την άφησα αρκετές ώρες να απορροφηθεί και να κάνει τη δουλειά της.




 

Μετά από αρκετές ώρες η μαγειρική σόδα σχεδόν δεν φαινόταν πάνω στα χαλιά.


Ήταν η ώρα της ηλεκτρικής σκούπας:



Πολύ καλό αποτέλεσμα! Έριξα και 4-5 βανίλιες (τις κάψουλες για το κέικ) πάνω στο χαλί και έτσι το αρωμάτισα επιπλέον.

Μου μένει τώρα το χαλί του παιδικού δωματίου που θέλει πλύσιμο με το λάστιχο.


και αυτός ο κόκκινος διάδρομος θα μπει στο πλυντήριο (θα βγάλω το σκυλί, φυσικά!!!)


Τι κοιτάς βρε! Σκυλίσια ζωή σου λέει ο άλλος!

6 σχόλια:

  1. αχαχαα ευτυχως που θα βγαλεις το σκυλι!
    κοιτα για μικρα χαλια καλη ειναι η βεραντα, εγω ομως εχω δυο χαλια θερια΄οπότε εξω και φέτος, να φάνε άλλοι την βρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά κάνεις και τα δίνεις! δεν υπάρχει χειρότερη αγγαρεία καλοκαιριάτικα! την ευχή μου να ΄χεις!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα κι εγώ συμφωνώ πως μάλλον το σκυλί να μη συμπεριλαμβάνεται στην μπουγάδα! Αχ κι εγώ τα δίνω γιατί και μεγάλα είναι και χώρο δεν έχω να τα πλύνω! Κι όταν έρχεται ο λογαριασμός άστα να πάνε... Καλή συνέχεια Τόνια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ φέτος μόνη μου θα τα πλύνω γιατί δεν έχω μείνει ευχαριστημένη από τα καθαριστήρια όχι τόσο στο θέμα καθαριότητας αλλά κυρίως στο θέμα συνέπειας!Πολύ καλό το τιπ με τη σόδα, να θυμηθώ να αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία και χρήσιμα tips γι'αυτούς που θέλουν να καθαρίσουν τα χαλιά τους στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ για τον καθαρισμό των χαλιών μου εμπιστεύομαι το https://www.mavridis-carpets.gr/%cf%85%cf%80%ce%b7%cf%81%ce%b5%cf%83%ce%af%ce%b5%cf%82/%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%86%cf%8d%ce%bb%ce%b1%ce%be%ce%b7-%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%b9%cf%8e%ce%bd/ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;