Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

DIY: Low Budget Πασχαλινό Στεφάνι!!!

Προσπαθώντας να στολίσω το σπίτι μου για τις γιορτές του Πάσχα συνειδητοποίησα ότι δεν έχω αρκετά στολίδια.  'Ετσι σκέφτηκα να φτιάξω κάτι μόνη μου και μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο, κατέληξα σ'αυτό:


Αν σας αρέσει τόσο όσο σ'εμένα διαβάστε παρακάτω για να δείτε πως το έφτιαξα: 


Τα υλικά είναι απλά (συνολικό κόστος 7,5 ευρώ!!!):

1 έτοιμο στεφάνι από κλαδιά (4 ευρώ από κατάστημα crafting)
2 συσκευασίες πλαστικά αυγά (Jumbo, 1,5 ευρώ καθε συσκ)
1 συσκευασία διακοσμητικό χόρτο  (Jumbo, 0,50 ευρώ)
Τα παρακάτω τα είχα ήδη:
κορδέλα 
πιστόλι θερμοκόλλας
σελλοτέιπ διάφανο ή γαλακτερό ή λεπτά συρματάκια
ψαλίδι 


 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
  • Κολλάτε με θερμοκόλλα το χόρτο σε μάτσα πάνω στο στεφάνι.
  • Κολλάτε με θερμοκόλλα τα αυγά περιμετρικά πάνω στο χόρτο.
  • Κρεμάτε με την κορδέλα
  • Φτιάχνετε έναν φιόγκο.
Εγώ όμως ήθελα να ξαναχρησιμοποιήσω το στεφάνι και σε άλλες χρήσεις οπότε έκανα το εξής: 
  • Δεν κόλλησα το χόρτο πάνω στο στεφάνι αλλά το στερέωσα με σελλοτέιπ και συρματάκια.  
  • Κόλλησα τα αυγά πάνω στο χόρτο με θερμοκόλλα και κάλυψα ταυτόχρονα και τα συρματάκια
  • Την κορδελίτσα μου, τον φιόγκο μου κι έτοιμο το πασχαλινό στεφάνι!!!
  

Καλό Πάσχα να έχουμε! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;