Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Χρησιμοποιείστε τα "καλά" σας ....

Χρησιμοποιείστε τα "καλά" σας!  'Οχι μόνο τώρα το Πάσχα αλλά σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, αν είναι δυνατόν.  Τι εννοώ με τα καλά σας:

- τα καλά σας ρούχα και παπούτσια

- τα καλά σας σερβίτσια

- τα καλά σας τραπεζομάντηλα και

- αυτή την έρμη την τραπεζαρία που άδικα πιάνει σκόνη

και άλλα πολλά...

Ο καιρός περνάει και πολλοί από εμάς κρατάμε αντικείμενα χωρίς να τα χαιρόμαστε.   'Εχω πάρει λοιπόν την απόφαση να χαίρομαι πιο πολύ ό,τι όμορφο έχω στο σπίτι και να μην φοβάμαι μήπως σπάσει, μήπως χαλάσει και τι θα απογίνω μετά....

Αρχή έκανα με το σερβίτσιο του γάμου μου.  Μετά από 16 χρόνια γάμου αποφάσισα ότι σερβίτσιο 12 ατόμων δεν μου χρειάζεται, οπότε το χώρισα στα δύο και έτσι χρησιμοποιώ καθημερινά το μισό (3 ψυχές είμαστε, 6 ρηχά, 6 βαθιά και 6 μικρά πιάτα είναι υπεραρκετά).
Αποτέλεσμα εικόνας για σερβίτσιο γάμου

Στη συνέχεια άρχισα να χρησιμοποιώ την τραπεζαρία τα Σαββατοκύριακα.  Και αν κάποιο βράδυ (Δευτέρα με Παρασκευή) έχω ετοιμάσει "σπέσιαλ" φαγητό, το σερβίρω στην τραπεζαρία! 

Αποτέλεσμα εικόνας για τραπεζαρίαhappyhome.gr

Το Σαββατοκύριακο χρησιμοποιώ ένα καλό τραπεζομάντηλο (ομολογώ όχι το καλύτερό μου, θέλω σπρώξιμο ακόμα...).  

Αποτέλεσμα εικόνας για τραπεζομάντηλα τραπεζαρίας
getitnow.gr
Εκεί που έχω θέμα είναι με τα "καλά" ρούχα και παπούτσια.  (Δεν μιλάμε για πολυτέλειες: όταν λέω "καλά" εννοώ τα λίγο καλύτερα από τα καθημερινά).  Με δυσκολία βάζω κάτι καλύτερο και προτιμώ τα καθημερινά μου για την άνεση που μου προσφέρουν.  

Αποτέλεσμα εικόνας για καλό ντύσιμο
life2day.gr

Γιατί θέλω να φοράω τα καλύτερά μου ρούχα, να τρώω μέσα από τα καλύτερά μου πιάτα, πάνω στο καλό μου τραπεζομάντηλο κλπ κλπ κλπ:
  • γιατί η ζωή είναι μικρή και πρέπει να τη χαιρόμαστε
  • γιατί η ζωή είναι δύσκολη και πρέπει να φροντίζουμε τους εαυτούς μας 
  • γιατί δεν είναι εγωισμός να επιτρέπεις στον εαυτό σου να περνάει καλά που και που αλλά ένδειξη σεβασμού και αγάπης
  • γιατί τα παιδιά μας παίρνουν αντιφατικά μηνύματα όταν μας βλέπουν να κυκλοφορούμε συνεχώς με μια φόρμα και τους σερβίρουμε στο πλαστικό πιάτο (δεν μιλάω για νήπια όπου το πλαστικό πιάτο είναι λύση, ούτε μιλάω για οικογένειες με σοβαρά οικονομικά προβλήματα που δεν έχουν τα "καλά" σερβίτσια που έχουμε εμείς οι "προνομιούχοι")

Για πείτε μου, εσείς φοράτε τα καλά σας;;;

Φιλιά

4 σχόλια:

  1. Μα πόσο δίκιο έχεις! τελικά σημασία έχει η ίδια η ζωή και όχι τα υλικά αγαθά της οπότε και αξίζει να ντυνόμαστε καλά και αξίζει να τρώμε στα καλά πιάτα- ποτήρια !έλα ντε; Για να τα δούμε περιμένουμε καμιά γιορτή ή το πλύσιμο που τους κάνουμε και τα ξ αναχώνουμε στο ντουλάπι ... Καλό Πάσχα
    από: xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς κι εγώ προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να βάλω παντού τα καλά μου. Το παλεύω τουλάχιστον τώρα που έχω τον γιο μου αλλά πιστεύω οτι πρέπει να το έχεις μέσα σου, αλλιώς το ξεχνάς. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να δείξεις στον εαυτό σου ότι τον σέβεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω πιάσει τον εαυτό μου να λέει "αυτό θα το κρατήσω για την κόρη μου", όπως έκανε η μαμά μου και η γιαγιά μου και πραγματικά τσαντίστηκα με τον εαυτό μου. Το "ΤΩΡΑ" μετράει και πρέπει να το χαιρόμαστε. Καλό Πάσχα, Ράνια μου!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;