Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Χειμερινές εκπτώσεις 2015

Τις τελευταίες δύο μέρες έχω πάρει τους δρόμους.  Και που δεν πήγα: PRAKTIKER, ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ HOME STORES, ΔΙΑΦΑΝΟ, ΜΥ ΗΟΜΕ. O στόχος μου ήταν η έρευνα αγοράς για είδη σπιτιού με καλή (εκπτωσιακή) τιμή.

Όλα τα παραπάνω καταστήματα είχαν είδη που μου άρεσαν. Αλλά:

Praktiker


Το PRAKTIKER πρόσφερε ποικιλία αλλά ήταν ακριβό για την ποιότητα που πρόσφερε.  Μου άρεσαν πολύ τα πανάκριβα κουτιά αποθήκευσής του...

ανδρεάδης homestores

Τα ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ HOME STORES δεν είχαν ποικιλία, και οι πραγματικές εκπτώσεις τους ήταν ένα 20%. Χρειάζονται σίγουρα ανανέωση.  Παλιότερα ήταν πολύ καλύτερα.  
Το MY HOME μου αρέσει τόσο πολύ αλλά είναι σχεδόν απαγορευτικό για το πορτοφόλι μου ακόμα και σε περίοδο εκπτώσεων.

Ξεχώρισα:


το ΔΙΑΦΑΝΟ το οποίο μου άρεσε πολύ, είχε ποικιλία, εκπτώσεις στο 20% και είχε τον περισσότερο κόσμο.  Στο φυλλάδιο που βρήκα στην πόρτα του σπιτιού μου είδα εκπληκτικές εκπτώσεις και αξίζει να το ψάξετε αν ενδιαφέρεστε για έπιπλα καθιστικού. Δείτε το στη σελίδα: www.diafanostores.gr

Μου μένει να δω το ΙΚΕΑ.  Αν κάποιος το έχει επισκεφθεί πρόσφατα ας αφήσει σχολιάκι.

Σημείωση: (Δυστυχώς!) δεν έχω καμμία εμπορική ή άλλλη σχέση με τα παραπάνω καταστήματα.  
Επισκέφθηκα:
- ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ (σταθμός ΜΕΤΡΟ Αγίας Μαρίνας)
-ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ HOME STORES, MY HOME, ΔΙΑΦΑΝΟ (όλα στο ΤΗΕ ΜΑLL ATHENS)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;