Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Αγαπητό μου βαφτιστήρι!

Αποτέλεσμα εικόνας για παιδί και ηλεκτρονικό παιχνίδι
boro.gr

Αγαπητό μου βαφτιστήρι,


Δεν είμαι η καλύτερη νονά του κόσμου, το ξέρω! (Μάλλον το ξέρεις κι εσύ!) Έχουμε μια τυπική σχέση περισσότερο και γι' αυτό φταίω εγώ! Τι να πω: η απόσταση (Αθήνα εγώ - Ρόδο εσύ); ο τρόπος ζωής μας; Από δικαιολογίες μπόλικες!  Τα δωράκια δεν αντικαθιστούν την απουσία μου από τη ζωή σου αλλά μήπως μπορούν να καλυτερέψουν λίγο τα πράγματα μεταξύ μας;

Να πως σκέφτομαι δύο φορές το χρόνο (δηλ. Χριστούγεννα και Πάσχα):


- Ένα χαρτοκιβώτιο, παιδιά! Που θα βρω ένα άδειο χαρτοκιβώτιο; (γιατί όταν το θέλεις, δεν το βρίσκεις!) Στο ταχυδρομείο πουλάνε σίγουρα! Όχι, η κυρία Μαρία του μίνι-μάρκετ θα μου δώσει και όχι από τα τσουρούτικα του ταχυδρομείου με την τσουχτερή χρέωση.

- Τι να βάλω στο χαρτοκιβώτιο; Εδώ σε θέλω!
Όσο μεγαλώνεις, βαφτιστήρι μου, τόσο μεγαλώνει κι η απόγνωσή μου! Τι αγοράζουν σε ένα αγοράκι 11 χρονών! Έγινες κι όλας 11, να τα χιλιάσεις!

Φίλε μου, ένα βιβλίο θα το πάρεις! Μπορεί να μην το διαβάσεις αλλά θα το πάρεις: να δεις πως μοιάζει! Γιατί ξέρω ότι σου αρέσει το ποδόσφαιρο και οι μηχανές μεγάλου κυβισμού αλλά εγώ έχω παλιομοδίτικες απόψεις και τέλος πάντων έχω και μια ευθύνη (τώρα τη θυμήθηκα!)

Ένα ρουχαλάκι θα σου χρειαστεί! Ξέρω το τέλειο μαγαζί! Κι έτσι όπως είσαι λιπόσαρκος δεν θα δυσκολευτώ καθόλου να βρω στο μέγεθός σου!

Ένα παιχνίδι δεν ξέρω αν είναι πια της ηλικίας σου (ξέρω πως από γκατζετάκια είσαι πλήρης).  Εκεί με βρίσκεις αδιάβαστη, αλλά θα σου πάρω ένα κι ας γελάσεις! 

Μια βλακεία! Μια χαζομαρούλα μικρή όπως κάθε χρόνο! Ένα μπρελόκ τρελιάρικο, μια φατσούλα I love you, ένα μολύβι με 5-6 νεκροκεφαλές, κάτι μικρό που θα σε κάνει να με κοροϊδέψεις!

Την καρτούλα σου! Εκεί σου γράφω πάντα τα τυπικά "Χρόνια Πολλά" και μια ευχή μέσα απ' την καρδιά μου: να είσαι πάντα υγιής, να γελάς, να μαθαίνεις και να προχωράς στη ζωή σου!

Μην ξεχάσω να κλείσω το κουτί με μονωτική ταινία και να γράψω με ανεξίτηλο μαρκαδόρο τα στοιχεία της διεύθυνσης και βουρ για το ταχυδρομείο!

Ουφ, τι πονοκέφαλος! Μωρέ, καλά μου έλεγε η μαμά μου να του ανοίξω βιβλιάριο καταθέσεων και να μην του αγοράζω τίποτα κάθε χρόνο! Αλλά, υπάρχει και "το αλλά".  Νιώθω τρελή χαρά όταν παραδίδω το πακέτο στα ΕΛΤΑ και σε παίρνω τηλέφωνο ανήμερα τα Χριστούγεννα για τα Χρόνια Πολλά και για το "μήπως παρεμπιπτόντως έλαβες ένα πακέτο από μένα, Γιωργάκη μου;"

Σε φιλώ,

Καλές Γιορτές και θα τα πούμε...

2 σχόλια:

  1. Νομίζω νονά οτι εκανες τις σωστές επιλογές για το βαφτιστήρι σου. Και μην ανησυχεις ακόμα και αν σημερα σε κοροιδέψει μεγαλώνοντας θα εχει τις καλυτερες αναμνησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ πόσο σε καταλαβαίνω , συγκινήθηκα με όσα διάβασα. Ζω την ίδια ακριβώς ιστορία με το δικό μου βαφτιστήρι. Είμαστε σε απόσταση και ένα δώρο μόνο δυστυχώς δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτή τη σχέση! Ευτυχώς που η τεχνολογία έχει προχωρήσει και κάνουμε βιντεοκλήσεις να τον βλέπω όταν ανοίγει τα δώρα του και να χαίρομαι. Ειδικά φέτος που όσο να πεις δεν πρωτοτύπησα αγοράζοντας του παιδικά ρουχαλάκια από εδώ https://www.notos.gr/paidi/, ξετρελάθηκα όταν τον είδα να χαίρεται φορώντας τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;