Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Αγαπημένα Ανοιξης-Καλοκαιριού 2016

Αγαπημένα λοιπόν σήμερα από διάφορα καταστήματα, οικονομικά και πάνω απ'όλα μας φτιάχνουν τη διάθεση:

Βεράντα

Κοχύλι (Jumbo).  Το έσπασα και το ξαναγόρασα!





Πολύχρωμα χάρτινα φωτάκια (Jumbo).  Το βράδι είναι απόλαυση!



Ριγέ θήκη μαξιλαριού (Jumbo).  




Καθιστικό

Κερί (Σκλαβενίτης).  Μ'αρέσει το χρώμα του!



Μπάνιο

Υγρό καθαρισμού για τα χέρια (Hondos Center).  Μυρίζει διακριτικά άνθη πορτοκαλιάς.  Το αγοράζω και το ξαναγοράζω συνέχεια!


Dispenser υγρού χεριών (Θανόπουλος).  Εχω κάποιο θεματάκι με τα αξεσουάρ μπάνιου.  Τα αλλάζω συχνά...



Χαλάκι μπάνιου (Πάρε-πάρε).  Αφράτο και πλούσιο (κι ας μην του φαίνεται!) με μεγάλους κόμπους που σου γαργαλάνε το πρωί τα πόδια...



 Υπνοδωμάτια

Πουά μαξιλάρα (Jumbo). Το κεφαλάρι του κρεβατιού ήταν πολύ ενοχλητικό.  Σκέφτηκα λοιπόν να αγοράσω αυτή τη μεγάλη και αφράτη μαξιλάρα για να έχει το παιδί το κεφαλάκι του ήσυχο...



Καθρέφτης (Jumbo) και καπέλο φωτιστικού (Jumbo).  


Φωτιστικό (Πλαίσιο).  Το αγαπώ!




Κουζίνα

Δίσκοι σερβιρίσματος.  Εχω αρχίσει να φτιάχνω συλλογή με δίσκους... Ο πάνω είναι από το ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ και ο κάτω από το Jumbo.

Aλλος ένας δίσκος σερβιρίσματος αυτή τη φορά από το Πράκτικερ.


Τον χρησιμοποιώ ως βάση για το στραγγιστήρι των πιάτων.


Μαγνητάκι ψυγείου με κλιπ (Διάφανο).  Ομορφο γουρουνάκι!


Κούπες (Πράκτικερ).  Εχω λατρεία με τις κούπες! Η μεσαία είναι από το ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ.



Μπωλ δημητριακών και όχι μόνο (το πουά Jumbo, το απλό Praktiker)


Διάφορα

Απορρυπαντικά που δοκιμάζω αυτόν τον καιρό:

-Frosch οικολογικό μαλακτικό ρούχων με άρωμα ρόδι (Θανόπουλος)
-Frosch οικολογικό μαλακτικό ρούχων με άρωμα άνθη βαμβακιού (Θανόπουλος)
-Ecover οικολογικό απορρυπαντικό γενικής χρήσης (Θανόπουλος)
-Pronto καθαριστικό επίπλων (το λατρεύω, κάνει δουλίτσα και αφήνει διακριτικό άρωμα που αντέχω) (ΑΒ Βασιλόπουλος)
-Klinex 4 σε 1 για τα δύσκολα (ΑΒ Βασιλόπουλος)
-Klorox wipes για τα δύσκολα και όταν θέλεις να τελειώνεις γρήγορα (Θανόπουλος)
-Βούρτσα καθαρισμού με ανατομικό σχήμα (ΠΑΡΕ-ΠΑΡΕ)


Παρκετέζα (ΑΒ Βασιλόπουλος). Τώρα που έχουν φύγει τα χαλιά είναι ιδανική.  



Ενας απλός κουβάς με έντονα χρώματα που εμένα μου φτιάχνουν τη διάθέση! (Jumbo)



Καλαθάκι για μανταλάκια (Σκλαβενίτης)



Ετικέτες μαυροπίνακα (Πλαίσιο).  Επιτέλους τις βρήκα έτοιμες γιατί έως τώρα τις έφτιαχνα μόνη μου.



Και ένα fail: γυάλινο μπουκάλι για νερό από το JUMBO. Στάζει και σε κάνει μούσκεμα εκτός κι αν αυτό σου αρέσει τώρα καλοκαιριάτικα!!!



Ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου!  Εχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα; Αν ναι αφήστε σχολιάκι.  Φιλιαααααααααααααά!!! 

3 σχόλια:

  1. Το Dispenser πανέμορφο (έχω και εγώ ένα κόλλημα!) αλλά και τα ριγέ μαξιλάρια πολύ μου άρεσαν! Μεγειές μεγειές! Ανανεώθηκες πλήρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολόκληρη λίστα για αγορές! Καλοφόρετα όλα που λένε μου άρεσε πολύ η ιδέα μέσω της παρουσίασης! Καλό καλοκαίρι Τόνια!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάκι;