Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Οργάνωση λινοθήκης!!!

Οι βροχερές μέρες είναι οι πιο κατάλληλες για projects οργάνωσης.  Σε βγάζουν από τις μελαγχολικές σκέψεις και ταυτόχρονα βάζουν το μυαλουδάκι σου να δουλέψει...  Η οργάνωση της λινοθήκης μου ήταν ένα project που με στοίχειωνε καιρό.  

Είχα οργανώσει τα ράφια πολλές φορές στο παρελθόν αλλά μέσα στις επόμενες εβδομάδες γίνονταν άνω-κάτω. Τώρα ξέρω τι πήγαινε στραβά: δεν είχα πλάνο. Ακούγεται κάπως αόριστο αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ παρακάτω.

Αυτό που αποκαλώ εγώ "λινοθήκη" είναι ένα κομμάτι της τετράφυλλης ντουλάπας της κόρης μου.  Στην πόρτα η μικρή έχει κολλήσει... δυο φτερά από παγώνι!!!!!



 ΤΟ ΠΡΙΝ:

Πάνω μέρος λινοθήκης:



Κάτω μέρος λινοθήκης:










Προφανώς υπάρχει πρόβλημα! Ας βγάλουμε όλα τα πράγματα έξω!


Ωχ, γιουσουρούμ! Ας καθαρίσουμε τα ράφια!


Ευτυχώς είχα την προνοητικότητα να ντύσω τα ράφια με αυτοκόλλητο πολλά χρόνια πριν και τώρα το καθάρισμα είναι παιχνιδάκι.  

Ο.Κ., καθαρίσαμε! Και τώρα τι;  Σκεφτόμαστε τι θέλουμε από την ντουλάπα μας.   Δεν βοηθάει πολύ αυτό, ε;  Πάρτε χαρτί και μολύβι! Θα καταγράψουμε τα περιεχόμενα της ντουλάπας ανά είδος:


Με μια πρώτη ματιά βλέπω ότι:

α) έχω αρκετά καλοκαιρινά είδη που συνεχίζω να τα τοποθετώ μαζί με τα χειμωνιάτικα (γιατί;)

β) έχω πέντε παπλωματοθήκες  (ενώ χρειάζομαι μόνο δύο)

γ) έχω πολλές μικροκατηγορίες λευκών ειδών που χρησιμοποιώ μια-δυο φορές το χρόνο (κι όμως είναι δίπλα σε είδη που χρησιμοποιώ σε μόνιμη βάση!)

Το πλάνο μου λοιπόν είναι βρω λύσεις για τα παραπάνω προβλήματα δημιουργώντας μια λινοθήκη λιτή και εύκολα διαχειρίσιμη.   

ΜΕΤΑ:

Πάνω μέρος λινοθήκης:


Σε πλαστικές θήκες με φερμουάρ έχω τοποθετήσει τα είδη που χρησιμοποιώ σπάνια:
  • τις θήκες για τα χαλιά που χρησιμοποιώ μια φορά το χρόνο,
  • διακοσμητικά μαξιλάρια που χρησιμοποιώ σε γιορτές μόνο γιατί τα τρώει ο σκύλος...
  • έξτρα λευκά είδη που, αντί να πετάξω, θα χρησιμοποιήσω σε διάφορα πρότζεκτς στο μέλλον,
  • χριστουγεννιάτικα λευκά είδη και
  • έξτρα πλαστικές σακούλες ρούχων
Προτίμησα την κάθετη τοποθέτηση για να εκμεταλλευτώ καλύτερα το ντουλάπι που έχει αρκετά μεγάλο ύψος. 

Κάτω μέρος λινοθήκης:


Στο πρώτο ράφι έχω τοποθετήσει χειμωνιάτικα λευκά είδη:
  • ένα μόνο (!) σετ (παπλωματοθήκη-κατωσέντονο-4 μαξιλαροθήκες) συν δυο έξτρα κατωσέντονα για ασφάλεια.  Το δεύτερο σετ βρίσκεται στην κρεββατοκάμαρα
  • τρεις μεγάλες πετσέτες μπάνιου



Στο δεύτερο ράφι έχω τοποθετήσει δύο χειμωνιάτικες κουβέρτες, δύο ριχτάρια και δύο υποστρώματα.


Στο τρίτο ράφι έχω τοποθετήσει μόνο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ είδη (τρία σετ καθημερινά σεντόνια, ένα "καλό" σετ τυλιγμένο μην κιτρινίσει, ένα κουβρ-λι, τις πετσέτες θάλασσας, το καλοκαιρινό πάπλωμα και την κουνουπιέρα κάτω-κάτω). 


Ουσιαστικά ό,τι χρειάζομαι για αυτήν την εποχή βρίσκεται στα δύο πρώτα ράφια!!! Το "Ανοίγω σπίτι" έγινε επιτέλους μίνιμαλ... Όταν θα έρθει το καλοκαιράκι θα ανεβάσω τα καλοκαιρινά στη θέση των χειμωνιάτικων.  Πως δεν το είχα σκεφτεί πρωτύτερα;;;;;

Το παρακάτω συρτάρι ανήκει στη συρταριέρα της κόρης μου και εκεί τοποθετώ τα δικά της σεντόνια.  Στο μπροστινό μέρος είναι ένα μόνο σετ παπλωματοθήκης-κατωσέντονου-μαξιλαροθήκης που χρησιμοποιώ εναλλακτικά με αυτό που ήδη έχει στο κρεββάτι της.  Πίσω βλέπετε λευκά είδη για μεγαλύτερο κρεββάτι, το οποίο σχεδιάζουμε να αγοράσουμε σε λίγο καιρό. 

 

 "Ουκ εν τω πολλώ το ευ" που λέγανε οι καταπληκτικοί πρόγονοί μας! Φιλιά! 

2 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία τα οργάνωσες! Τώρα την Άνοιξη θα κάνω κι εγώ το ίδιο, έχω το ίδιο πρόβλημα με εσένα! Πολλά έξτρα λευκά είδη!!! Το μίνιμαλ είναι το μυστικό για να διατηρούνται τα ντουλάπια νοικοκυρεμένα!! Ευχαριστούμε για τις ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα. Και να σου πω κάτι; Τα έξτρα τα κράτησα για διάφορα πρότζεκτς. Αν δω ότι δεν τα έχω χρησιμοποιήσει μέχρι το τέλος του χρόνου, θα φύγουν κι αυτά χωρίς δεύτερη σκέψη! Να έχεις μια καλή μέρα!

      Διαγραφή

Σχολιάκι;