Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Τι να αγοράσετε από καταστήματα 1 ΕΥΡΩ

Stock Ola 1 Euro
www.one-euro.gr


Πρωινή βόλτα στην αγορά της περιοχής που μένω είναι για μένα ένα είδος χαλάρωσης και - γιατί όχι; - διασκέδασης. Απαραίτητη στάση το κατάστημα "1 Ευρώ" για χαζολόγημα και όχι μόνο. Δέλεαρ η μεγάλη ποικιλία προϊόντων και βεβαίως οι χαμηλές τιμές, οι οποίες, ως γνωστό, δεν συμβαδίζουν πάντοτε με την ποιότητα. Η πιθανότητα κακής αγοράς μεγάλη. Δεν είναι τόσο το ευρώ που χάνεις αλλά αν αγοράσεις π.χ. ένα μαχαιράκι που δεν κόβει, έχεις πετάξει ένα ευρώ και ένα μαχαιράκι μαζί. Κρίμα δεν είναι; Γι' αυτό θέλει προσοχή. 

Κατά καιρούς έχω αγοράσει:


Είδη κουζίνας
- μαχαιράκι που δεν έκοβε (ναι, εγώ είμαι το θύμα του παραδείγματος)
- μαχαιράκι που κόβει τόσο καλά που έχω τραυματιστεί επανειλημμένα
- ανοξείδωτο σουρωτήρι (μια χαρά!)
- τάπερ (made in Italy/Spain, χωρίς την αφόρητη μυρωδιά της κινέζικης πλαστικίλας)
- πανάκια από μικρο'ί'νες (έτσι κι έτσι)

Είδη προσωπικής φροντίδας 
- σαμπουάν, κοντίσιονερ, κλπ. Φροντίζω να αγοράζω επώνυμα προϊόντα (Dove, Johnson's, Pantene κλπ) γιατί όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται ύποπτα...
- την αγαπημένη μου κρέμα χεριών Cera di Cupra που στα φαρμακεία κάνει 5 ευρώ!!!
- βερνίκια νυχιών (εδώ την έχω πατήσει πολλές φορές με βερνίκια που την επόμενη μέρα ξεφτίζουν) 

Είδη σπιτιού / Διακοσμητικά
- Κεριά (πουφ! δεν ξαναπαίρνω!)
- Κουτιά (σε γενικές γραμμές Ο.Κ.)

Ρούχα / Παπούτσια
Θα έλεγα "μακριά" αλλά τις προάλλες βρήκα ανδρικές κάλτσες 100% βαμβάκι που μου άρεσαν.

Όπως βλέπετε όλα είναι σχετικά κι αν με ρωτήσετε "τότε γιατί πηγαίνεις;" θα σας απαντήσω ότι δεν είμαι ιδιαίτερα καταναλωτικό άτομο αλλά απλά "γυριστρούλα". Μου αρέσει να γυρίζω και να μυρίζω...

Φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάκι;